newsletter

PRODUSE

BIROUL DE DESIGN

Locul unde angajamentele, valorile si provocarile noastre se intalnesc.

Filosofia de design
 
Au trecut mai mult de cinci ani de cand Think Tank Photo a fost creat, dar angajamentul companiei de a sprijini fotografii ramane neschimbat: ne-am angajat sa proiectam produse  marete, care sa raspunda nevoilor in continua schimbare ale fotografilor. Angajamentul nostru fata de fotografi este intruchipat nu numai in produsele noastre, dar, de asemenea, in serviciul de relatii cu clientii si garantia produselor noastre "fara intrebari".
 

 


Produsul unei companii este reprezentarea concreta a brandului lor, deoarece produsul este ceea ce clientul experimenteaza cel mai mult. Produsele noastre reprezinta angajamentul nostru fata de fotografi, acesta fiind si unul dintre motivele pentru care folosim materiale de inalta calitate, cum ar fi fermoarele YKK RC Fuse. Si stiind ca PVC-ul este daunator pentru mediu, din anul 2005 ne-am mentinut o politica "Fara PVC", primul de acest fel in industria manufacturii rucsacilor foto.

Din perspectiva designului de produs, noi credem in comunicarea directa si nefiltrata intre designerii de produs si fotografi, aceasta  fiind absolut esentiala, fara intermediari, cum ar fi manageri de produs, vanzari sau oameni de marketing. Si fara politica. Pentru a imprumuta un concept de la industria de software, privind dintr-o perspectiva "open source", ceea ce inseamna ca le permite oamenilor din afara companiei sa influenteze directia noastra de design, cum ar fi comitetul de design.

Am creat o structura a companiei care permite fotografilor sa vorbeasca despre nevoile lor direct cu designerii nostri, eliminand politica traditionala care este asociata cu designul produselor.

Filosofia companiei noastre a condus la un sir de inventii neegalat de catre concurentii nostri. Aceste inventii pot fi vizualizate in istoria inovatiilor Think Tank Photo.

Motivul pentru care credem ca Viteza si Accesibilitatea sunt cele mai importante elemente de design se bazeaza pe faptul ca fotografia este despre a fi la locul potrivit, in momentul potrivit, cu echipamentul potrivit. Daca utilizati un sistem de transport care impiedica abilitatea de a realiza fotografii, atunci echipamentul nu si-a atins scopul.

Ca un exemplu, fotografii care poarta un rucsac toata ziua trebuie sa-l scoata pentru a accesa echipamentul de zece sau mai multe ori pe zi. Cu toate acestea, dupa o perioada scurta de timp, ei devin nemultumiti de acest lucru si se vor opri din a schimba lentilele si ulterior vor inceta sa realizeze fotografii de calitate. Acesta este motivul pentru care sistemele modulare cu centuri sunt atat de eficiente, si, de asemenea, de ce facem o distinctie intre "modul de fotografiere activ" si "modul de depozitare si de transport."

Suntem foarte atenti la detalii, minutiosi, ceea ce noi numim "Ultimele 3%." Acest lucru se datoreaza faptului ca tocmai aceste detalii fac diferenta intre un produs mediocru si unul excelent. In calitate de designeri de produse, suntem obligati sa incorporam toate caracteristicile si beneficiile pe care fotografii le doresc si le solicita, acesta fiind si motivul pentru care am introdus filosofia noastra Fara Compromisuri.

Si cel mai important, multumesc fotografilor si jurnalistilor care continua sa ne incurajeze, sa ne sprijine si sa creada in viziunea noastra si misiunea companiei.

Doug Murdoch
Designer / Presedinte
20 august 2009